הטמעת מערכת CRM

מערכות ניהול קשרי לקוחות (CRM) ממלאות תפקיד מרכזי בקידום דיגיטלי. מדוע? מכיוון שהתממשקות ל-CRM מאפשרת לבעלי עסקים לנהל, לנתח ולייעל את האינטראקציות עם לקוחותיהם בערוצים הדיגיטליים שונים. אך מהי בכלל האופרציה של מערכת ניהול קשרי לקוחות? ובכן, המערכת אוספת ומאחסנת נתוני לקוחות יקרי ערך לרבות העדפות, התנהגות והיסטוריית רכישות, דבר שמסייע רבות בבניית אסטרטגיית קידום יעילה, יצירת קמפיינים מותאמים אישית וטיפוח קהל לקוחות נאמן. בנוסף לכך, מערכות CRM מסייעות בניהול לידים, אוטומציה של מכירות ותמיכת לקוחות, ייעול התקשורת ושיפור חווית הלקוח הכוללת. אז האם אפשר לנהל עסק מקוון ללא הטמעת מערכת CRM? התשובה היא חד משמעית לא.

 

המערכת שמספרת לכם על הלקוחות שלכם

שירותי שילוב נתונים

הצוות שלנו משתמש במערכת CRM מתקדמת המספקת ממשקי תכנות יישומים (API) ומאפשרת חילופי נתונים חלקים בין ה-CRM לפלטפורמות הקידום הדיגיטליות שלך.

פילוח והתאמה אישית

על ידי הטמעת מערכת CRM מתאפשר לנו לפלח את הקהל של עסק הלקוח על סמך קריטריונים שונים כגון דמוגרפיה, היסטוריית רכישות ומעורבות. הנתונים האלה משמשים לנו לאחר מכן ליצירת תוכן קידום דיגיטלי מותאם אישית עבור פלחים שונים.

שיווק בדוא"ל

אינטגרציה עם CRM מסייעת לנו גם בשירותי הדיוור שלנו ומאפשרת לצוות שלנו לבנות קמפיינים שיווקיים מותאמים אישית במייל, לשלוח מיילים ממוקדים לפלחים ספציפיים או ללקוחות בודדים על סמך נתוני ה-CRM שלהם, ולשפר את המעורבות ושיעורי ההמרה.

פרסום במדיה חברתית

בתהליך של הטמעת מערכת CRM צוות הקידום שלנו יכול להשתמש בנתוני המערכת של הלקוחות ולהתמקד בקהלים רלוונטיים בפרסום במדיה חברתית. למשל, פלטפורמות כמו פייסבוק ולינקדאין  מאפשרות לנו להעלות נתוני CRM ולמקד את המודעות בלקוחות קיימים שלך או לקוחות פוטנציאליים.

תמיכת לקוחות ומעורבות

הנתונים של CRM מסייעים רבות לשירות של תמיכת לקוחות ומביאים למעורבות טובה יותר. המערכת מתעדת את האינטראקציה של הלקוחות עם העמודים הדיגיטליים של העסק, והנתונים מסייעים בייעול השיחה, והפיכתה למותאמת אישית ורלוונטית יותר.

טיפוח לידים

חשוב ביותר! התממשות ל-CRM מסייעת בטיפוח לידים על ידי מעקב אחר הפעילות של לקוחות פוטנציאליים.

ניתוח ודיווח

מערכת ה- CRM תאפשר לנו וגם לכם למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום הדיגיטליים ובפרט אחר המרות, עלויות רכישת לקוחות ומדדי KPI חשובים אחרים.

שימור לקוחות

להביא לקוחות חדשים זה דבר חשוב, לדעת לשמר אותם זה חשוב כפליים. נתוני CRM יכולים לעזור לזהות ולפלח לקוחות בעלי ערך גבוה עבור קמפיינים לשימור, ועל ידי הבנת ההתנהגות וההעדפות שלהם, ניתן להתאים את שיטת הקידום ואת התמריצים המתאימים שיסייעו לשמר את מעורבותם עם המותג.

שיווק במובייל

ההתממשקות עם CRM מאפשרת שליחת הודעות SMS שיווקיות, התראות בתוך האפליקציה או הודעות דחיפה על סמך העדפות המשתמש ונתוני CRM, דבר שמסייע רבות בתהליך הקידום של העסק ובניית קשר אישי עם קהלי היעד.

אבטחת נתונים ותאימות

בהליך התממשקות עם מערכות CRM, הצוות שלנו מקפיד על אבטחת מידע ועמידה בתקנות כגון GDPR.

בדיקת A/B ואופטימיזציה

באמצעות הנתונים של מערכת ה-CRM הצוות שלנו מבצע בדיקות A/B ואופטימיזציה לקמפיין הקידום. כלומר? על פי הנתונים הצוות מכוונן את מסרים והצעות שונות לפלחי לקוחות שונים ומנתח את התוצאות כדי לחדד את הקמפיינים עבור העסק של הלקוח.

מעוניינים בשירותי הטמעת מערכת CRM?

הצוות המקצועי שלנו פועל בנחישות למינוף נתוני לקוחות ליצירת קמפיינים שיווקיים ממוקדים, מותאמים אישית ואפקטיביים יותר. מטרתנו היא לסייע לעסק לבנות קשרים חזקים יותר עם לקוחות, להגביר את המעורבות, ובסופו של דבר להניע החזר השקעה גבוה יותר ממאמצי הקידום הדיגיטלי. אנו משתמשים במערכות המתקדמות ביותר ומקפידים על אבטחת מידע ועמידה בתקנות.

צרו עמנו קשר עוד היום, נשמח לעמוד לשירותכם.