פרסום בפייסבוק

עם 3.03 מיליארד משתמשים פעילים ברחבי העולם, אין עוררין על כך שפייסבוק הוא אחד מכלי השיווק והקידום החזקים ביותר. בכל יום, מיליארדי אנשים נכנסים אל הפלטפורמה ונהנים ממה שיש לה להציע כגון סרטונים, תמונות, תכנים, פוסטים, וכמובן חברים חדשים. למעשה, פייסבוק מאפשרת לעסקים להגיע לקהלים מגוונים ולהנות מחשיפה גלובאלית. אממה, בעוד שזה נשמע פשוט למדי לקדם את העסק שלכם בפייסבוק, בפועל מדובר באופרציה קצת יותר מורכבת. בעזרת הצוות שלנו המתמחה בקידום ושיווק במדיות החברתיות השונות, אנו נדאג לבנות אסטרטגיית קידום המותאמת לפייסבוק שתתמקד בקהל היעד הרצוי לעסק, תמקסם את החזר ההשקעה בפרסום, תגדיל את קהל הלקוחות ואת ההמרות כמובן ותייצר חוויה מותאמת אישית לכל משתמש.

 

פרסום בפייסבוק - עולם שלם מחכה להכיר את העסק שלכם

 בניית אסטרטגיית קידום

פרסום בפייסבוק לקידום העסק מתחיל קודם כל מבניית אסטרטגיה מקיפה. תחילה הצוות המגוון שלנו מתמקד בזיהוי הצרכים של קהלי היעד, יצירת תוכן אטרקטיבי, מיקוד מדויק, הקצאת תקציב, עיצוב הקמפיין, לו"ז, וכן הלאה. המטרה היא שהקמפיין לא רק ירוץ ברשת אלא יקלע למטרה.

 עיצוב מודעות

עבור עיצוב המודעות בפייסבוק קיים צוות איכותי של מעצבים גרפיים וכותבי תוכן, אשר עבור כל לקוח ולקוחה יוצרים פרסומת חדשה ומקורית שתואמת את קהל היעד. חשוב לזכור, שמודעה יכולה למשוך את קהלי היעד אל העסק, אך היא גם בהחלט יכולה לייצר לכם קהלים חדשים, כאלו שאפילו לא לקחתם בחשבון.

מיקוד

כשמדובר בפרסום בפייסבוק, למיקוד יש חשיבות עצומה. מיקוד המודעה בפייסבוק הוא התהליך בו מגבילים ומכוונים את המודעה לפי פילוג של קבוצה מסוימת מתוך המשתמשים של הפלטפורמה, וזאת על מנת שהמודעה תוצג בפני הקהל הרלוונטי ביותר. המיקוד יכול להיעשות לפי מגוון קריטריונים, כולל: גיל, מגדר, מיקום גיאוגרפי, תחומי עניין, התנהגות, השכלה, זיקה לעסק או לדף מסוים, ועוד, וככל שהמיקוד מדויק יותר כך גם היעילות של הקמפיין. 

ניהול תקציב

הקצאת תקציב לפרסום בפייסבוק היא חלק חשוב מהתהליך של קידום בפלטפורמה. בניית התקציב מבוססת על נתונים שונים כגון הגדרת מטרות ובחינת התקציב הכולל של העסק. יש לציין כי הכול מתבצע בשקיפות מלאה מול הלקוח והמטרה העיקרית היא הקצאת תקציב מתאים לקמפיין יעיל שיביא לתשואה המרבית ולהחזר הוצאות הפרסום.

ניתוח ואופטימיזציה

מעקב אחר ביצועים בפייסבוק מאפשר לבדוק אם המודעות עומדות ביעדים או שיש לשפר את הביצועים שלהן. צוות הקידום שלנו מבצע ניתוח נתונים קבוע דרך "מנהל המודעות "של פייסבוק (הכלי המרכזי לניתוח ומעקב אחר המודעות שלך), ובאמצעותו הם בוחנים את שיעורי הלחיצה CTR, עלות לחיצה CPC ,מספר תצוגות המודעה, תהליכי רכישה והמרות, הגעות לעמוד הנחיתה וכן הלאה. המטרה היא לייעל ולשפר את הקידום בזמן אמת ולהביא להצלחה אופטימלית ותוצאות.

בדיקות A/B

בתחום הקידום הדיגיטלי, ובפייסבוק בפרט, בדיקות A/B הן כלי חיוני לשיפור הביצועים של המודעות. הצוות שלנו עורך השוואה בין גרסאות שונות של המודעה כדי לקבוע איזו מהן מביאה לתוצאות טובות יותר.

הפניה מחדש

מעבר למיקוד בקהלי היעד, הצוות שלנו עושה "הפניה מחדש" למשתמשים שבעבר התעניינו בתוכן שלך או ביקרו באתר העסק, המטרה היא להגביר את הסיכויים להמרה.

מעוניינים בפרסום העסק?

 הצוות המקצועי שלנו ישמח לעזור לכם. אנו בונים קמפיינים ומעצבים מודעות המותאמות אישית לעסק הלקוח ומקפידים להביא טראפיק איכותי וממוקד לאתר. עבורנו, כל קמפיין הוא אתגר חדש, כל עסק עומד בפני עצמו, וכל הצלחה של עסק היא הסיבה למה שאנחנו עושים.

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם!