אודות

אודות נתן אלימלך בע"מ

בסיפורי הצלחה אין קיצורי דרך...( אבל כנראה שיש לפטופ!)

זאת בדיוק הגישה שבה נתן אלימלך נקט כאשר החל את דרכו בתור יזם עצמאי בתחום השיווק והמיתוג. בתחילת דרכו המקצועית, כאשר עולם הדיגיטל היה רחוק שנות אור ממה שהוא כיום, נתן ידע שהדרך להצלחה תלויה רק בו, או מה שנקרא A One Man Show. 

ממקום של אהבה גדולה לחדשנות וטכנולוגיה, וניסיון רב-שנים בתחום השיווק, נתן החל לפעול באופן עצמאי והציע את שירותיו לשיווק דיגיטלי וקידום אתרים. אל מול חברות פרסום מובילות שכבר החלו לזהות את המגמה הלוהטת, נתן לא עצר לרגע והבין שבעזרת עבודה קשה, משמעת עצמית, והתמקצעות אמיתית בתחום, הוא יוכל להצליח בדבר שהוא הכי רצה לעשות: לסייע לעסקים וחברות לצמוח ולהגיע אל היעדים שלהם.

לאורך 15 שנות פעילות, נתן והצוות שברשותו ניהלו קמפיינים שיווקיים בעלויות מצטברות של עשרות מיליוני שקלים בפלטפורמות הפרסום השונות כולל פייסבוק, טיקטוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב, אאוטבריין, טאבולה, לינקדאין ועוד. הם עשו זאת בהצלחה גדולה לחברות המובילות במשק כגון: האקדמיה בצלאל, קבוצת מור, חברת הוט, ועוד. המומחיות הבלתי רגילה של נתן והצוות שלו בתחום הדיגיטל, יחד עם אופי העבודה היסודי והמקצועי, הובילו להיותם החברה המובילה בישראל בתחום השיווק.

צוות החברה

נתן אלימלך בע"מ היא חברה שמושתת על ערכים של עבודה קשה, איכות, מקצועיות, וכמובן עבודת צוות. צוות המומחים של החברה בנוי מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום שהצטרפו לכוחותיו במטרה להעניק מעטפת 360 של שירותי דיגיטל וקידום אתרים. הצוות בנוי מכותבי תוכן, מעצבים גרפיים, בוני אתרים, מתכנתים, מומחים לאוטומציה, אנליסטים, יוצרי תוכן, מומחים בבניית מותגים, אנשי שיווק ופרסום, ועוד, כאשר כל אחד מהם משלים אחד את השני ופועל בשיתוף פעולה כדי להעניק ללקוחות החברה שירות מותאם אישית בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהתאם לצרכי העסק.

הגישה הייחודית של נתן

הגישה המקצועית הייחודית של נתן היא בדיוק מה שהביא אותו עד הלום (והלפטופ כמובן!). למעשה, אם תשאלו אותו, הוא לא בחר בתחום הדיגיטל, אלא הוא צמח וגדל ביחד עם עולם הדיגיטל. נשמע מבלבל? ובכן נתן מגיע מדור התפר, הדור שלא נולד הישר לתוך עולם הדיגיטלי, אלא גדל לצידו וראה כיצד התחום מתפתח לדבר המפואר שהוא היום. הגישה הזו היא בדיוק הדבר שמבדיל את חברת נתן אלימלך בע"מ מחברות דיגיטל אחרות, גישה שמבינה שהליבה של מודל השיווק הדיגיטלי ובעיקר ההצלחה שלה אינה טמונה אך ורק ביישום הפן הטכני, אלא גם בהבנת הפן האנושי והרגשי של התחום. בסופו של יום, אומנות השיווק, אונליין או אופליין, קודם כל דורשת יצירתיות, תעוזה, מקוריות, היכרות עם מגמות עכשוויות (כגון טרנדים), וזיהוי מגמות עתידיות שיכבשו את השוק. לכן, נתן תמיד מסתכל קדימה, אך אף פעם לא שוכח שגם בעולם הטכנולוגי, אנשים עדיין זקוקים ומחפשים מגע אנושי, וניתן לראות זאת היטב בעבודות שלו ובעיקר בהצלחות שלהן.

לקוחות ממליצים

בין לקוחותינו